S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3PLATEBNÍ BRÁNA GoPayNově jsme přidali platební bránu GoPay, která Vám umožní platby kartou nebou online bankovním... arr3Česká podiatrická společnost spolupráceJiž třetím rokem spolupracujeme s Českou podiatrickou společností. ... arr3PRACUJEME NA VYLEPŠENÍ NAŠEHO ESHOPUV těchto dnech upravujeme eshop tak aby pro Vás byl přehlednější a snažší k nákupu. Může se stát, že...

 

 

 

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 750 Kč (29 euro)
skladem
naše cena 1 689 Kč (65 euro)
skladem
naše cena 1 940 Kč (75 euro)
skladem

KONTAKTY

SPOLEČNOST ZDRAVÁ OBUV ŠTĚPÁNKOVÁ & C.
Přeštěnice 37
399 01 Přeštěnice
tel: 00420 778 061414
zdravaobuv@email.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 3 509 Kč (135 euro)
skladem

» FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:           https://www.zdrava-obuv-eshop.cz/

Společnost:                        Zdravá Obuv Štěpánková&C.

Se sídlem:                          Přeštěnice 37, 39901

IČ/DIČ:                              02375087 / CZ7259141593

E-mailová adresa:               zdravaobuv@email.cz

Telefonní číslo:                    +420 778 061 414

 

 

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:     

Moje adresa:                     

Můj telefon a e-mail:         

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den,

dne …………… jsem ve Vašem obchodě ……….vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci      následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  1. Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
  2. Číslo objednávky:
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)
    a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)
  4. Jméno a příjmení spotřebitele:
  5. Adresa spotřebitele:
  6. E-mail:
  7. Telefon:

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)

 

                            (podpis)
______________________________________

        Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. (*)

 

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně      věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Způsoby by spotřebitelé měli mít možnost najít v obchodních podmínkách.

Podle české praxe by měl stačit i výpis z účtu.

ZTFlNm